torsdag 10 april 2008

Därför

Därför ska jag ha party ikväll
Jag har vart bitter hela dagen och för den som inte visste har jag vart de hela veckan. Jag hade en stund idag då jag trodde jag var glad men den toppen sjönk lika snabbt till bottnarnas botten. Jag är trött på allt och alla! Den enda jag inte e trött på e hon som när som helst kommer o hämtar mig härfrån i sin mintgröna bil. Henne tröttnar mna inte på, henne lever man på.
Hon är min räddare i nöden. Förr eller senare dalar det hit, det gör de alltid! Adrig lär man sig!! va! Därför ska ja ha party ikväll, därför förtjänar jag o va glad ikväll! För jag har inte vart de på hela veckan, jag tänker glömma o skita i allt ikväll. Jag förtjänar de.. För jag är Tanya, kvinnan som är starkast på egen hand..mmm..
jag e glad

1 kommentar:

Anonym sa...

finns det någon som tål mitt klagande.. mitt tjatande.. mina tankar, mina weirda ryck å min dåliga humor så är de du! Å party igår var fett gött! hoppas du tyckte det med! :P Det bästa var när jag tappade "du vet vad" i trappen! haha eviga minnen! Om den mintgröna drömmen kunde flyga så skulle jag köra dig till alla jordens paradis!

Kära vän du har ett stort rum i hjärtat mitt och det kan varken små tjafs, resor, eller killar komma imellan!
vänskap=underbart när du är min kompis!