söndag 20 juni 2010

Island klass 1!

Sð var jag pa plats. Eldhestar. I exakt samma kontorsstol, framfor exakt samma dataskærm jag for exakt tre ar sedan satt framfor de senaste nætterna pa hotellet.
Men forst sa hade jag en fantastisk dær jag ombads att byta fran min fonsterplats sa att en familj fick sitta tillsammans, da belonas sa frikostigt av flygværdinnan da hon visar fram mig till min nya plats, i forsta klass, hon ger mig en blink i ogonvran och trippar vidare genom den tranga gangen. Sa dar fick jag sitta, med graddhyllan och shteka i ett fladigt och otroligt rymligt sæte dar mina korta ben fick mer æn ett svæng rum. Tre timmars dinglande med bena, da jag inte nadde fram till fotstodet.
Jag kænner mig iaf lugn och trygg efter att fatt aterse min gamla yviga chef, som ar den samma glada yviga mannen jag minns och ha fatt en stadig middag. Nu vantar en sang i ett hus som luktar malarfærg.
halla halla hej

2 kommentarer:

Clara sa...

Hur länge ska du vara på island tanya? :)

Tanya sa...

bara en vecka :) är redan hemma. hur ääär noorgee??