måndag 30 juli 2007

Bild extra



Rätt skor för Whalewatching? Svar: Ja, om du är japanska



Anna

Sara, danskan min


Flocken från Kjölur
Carro - Vår pro-ryttare Oscar

En grupp med 56 st danska små scouter

Jag har köpt nya skor! :) 100kr, mmmm!

Idag har jag vart på valseeightsing! Men inte en enda val fick jag se..lite tråkigt. Men det var i alla fall kul att komma bort från Vellir och ut från landet och se lite nya vyer. Även fast den sista timman bara bestod av att jag stod hopkurad o fast klammrad vid en stolpe på babord sidan där det var lite lä. Eftersom jag stått längst fram på båten o skådat de meter höga svallvågorna båten gått igenom. Förundrad stod jag där länge o gapade barnsligt fängslad tills jag plötsligt får en av vågorna över mig o efter en stund märker hur hela mina byxor är dränkta.. Dock slapp jag sjösjukan, det var det inte alla som gjorde. Det kräktes lite här och där omkring mig.
Nu är jag inne på min 7:e vecka, 5 veckor kvar. Det kommer gå fort, tror jag.. Regnet har nu nått Island iaf. Men Sverige är nog värre fortfarande skulle jag tro.
Nu ska jag upp o sova för jag kan faktiskt inte komm på något mer nytt att skriva utan att upprepa mig för mycket eller skriver jag mer så kommer jag bara stava fel. Eller skriver jag bara ofullständiga meningar utan mening o sammanhang o då är det npg bättre att sluta innan folk börjar undrar.. för det brukar de göra.
pussur

1 kommentar:

fyrhjulsdrift.se sa...

tjena
så fantastiska bilder du tar!
jag har också varit på island tre veckor i sommar och haft det riktigt underbart!
Fortsätt fota bara
/Pontus
(tjerngren.blogspot.com)