söndag 7 september 2008

Redo för avgång

Trött på livet? Trött på att vara glad att verka som en trevlig och rolig typ när vi faktiskt inte känner för att vara det. Hålla på att prestera och imponera på människor som vi vet inte bryr sig om oss och som du faktiskt egentligen inte ens har intresse av att bli vän med. Man behöver inte var en superwoman som alla bara älskar vid första åsynen. Jag säger Ja, till fler tråkiga männsikor. Känner du dig nedstämd och tråkig så ska du inte behöva vara glad. Så länge de inte går dig åt huvudet och du blir en självömkande varelse som börjar undvika solen då vill säga.. för är man aldrig på dåligt humör kan man aldrig heller uppleva glädjen då allt är perfect!

Jag var nyligen i Stockholm för att göra en sista visit hos några betydelsefulla människor i mitt liv, som jag faktiskt gärna vill bli sedd som en superwoman av. Jag träffade av en anledning på en äldre kille som jag började snacka med. Egentligen gillade jag inte det han sa, det han gjorde eller hans utstrålning. Ändå kom jag på mig själv med att vilja få honom att tycka att jag var den roligaste och fräckaste tjejen han mött och som hade hela världen under sina fötter. När vi slutat prata kände jag som jag plötsligt sjunkit ner under havsnivån (Beyond sealevel..) Varför? ! Jag ska aldrig mer träffa människan..(förhoppningsvis) varför la ja så evigt mycket energi på en människa jag inte bryr mig om och som inte bryr sig om mig heller för den delen.
Nej. En omprioritering borde tänkas över.. Det finns så mycket bättre människor i livet som förtjänar den energin och bekräftelsen av oss. Jag lovar.. fortsätter alla prioritera fel människor så försvinner snart alla bra vänner och hela världen tas över av människor ingen Egentligen tycker om. Dessa människor som i sin tur står sig själv närmast och älskar ingen mer än de älskar sin egen spegelbild.

Perfect worl...No.

Så till alla mina närmaste vänner, familj & släkt som jag vet finns där ute i världen.. spridda och på egna håll. Jag vet att ni finns där, även om jag helst hade velat ha er här. Men Jag älskar er, innerligt. Ni betyder faktiskt allt.

1 kommentar:

Anonym sa...

aaah! jag alskar dig med! vi maste forsoka prata pa skype en gang till innan du aker!! :D gaah! kramar haha